כוחו של התת-מודע

החל מזיגמונד פרויד ועד ויאנה סטייבל, דרך ג`וזף מרפי ואפילו חז"ל, בשיטות שונות ומגוונות כמו הסוד, דימיון מודרך והיפנוזה – כולם מדברים על כך שהתת-מודע אחראי לרוב התוצאות בחיינו.

המחשבות והאמונות שבתת-מודע שלנו – חלקן תואמות את מה שאנו יודעים במודע וחלקן לא. אם יש מחלוקת בין המודע לתת-מודע, התת-מודע ינצח.

לדוגמה, חישבו על אדם המנסה דיאטה חדשה אך כל הזמן חוזר להרגל ישן ומוכר ואוכל את עוגת הקצפת, למרות שבמודע הוא יודע ומבין שזה לא לטובתו. מדוע הוא אוכל את העוגה? כי יש לו אמונה בתת-מודע המפעילה אותו באופן זה. למשל, "אוכל זה מנחם" או "אוכל זה מחזק".
מטרת האמונה הזאת הייתה טובה בזמנה – להגן או לשמור עליו. כעת האמונה אינה משרתת אותו עוד ומזיקה לו לבריאות, למראה החיצוני ולדימוי העצמי.

כאשר נזהה את האמונות המעכבות נוכל לרתום את כוחו של התת-מודע לטובתנו, משום שהוא שולח לנו מסרים כל הזמן.

מהן אותן אמונות ומהיכן באו?
במהלך החיים אספנו רשמים ומידע על העולם, על איך אנחנו מבינים שצריך לחיות, מה אנחנו מסיקים לגבי עצמנו. כך פיתחנו מערכת אמונות הנובעת ממה שחווינו וראינו. חלק מהאמונות מקדמות אותנו וחלק מהאמונות מעכבות אותנו. כפי שהפנמנו אמונות מעכבות, כך נוכל ממש לתכנת מחדש את כוחו של התת-מודע לחשיבה חיובית ומיטיבה. את זאת נעשה באמצעות הטמעה של אמונות מיטיבות.

אחת הדרכים להטמעה ותכנות מחדש של התת-מודע היא חשיבה חיובית והיגדים חיוביים. חשיבה חיובית חשובה כדי לחזק אותנו ונחוצה במיוחד נוכח העובדה שמחשבה יוצרת מציאות. כפי שאמר רבי נחמן מברסלב:

"האדם נמצא היכן שנמצאות מחשבותיו, לכן מחויב הוא לוודא שמחשבותיו נמצאות היכן שהיה רוצה להיות."

תכנות מחדש של התת-מודע ידוע גם בשם אוטוסוגסטיה או השאה עצמית. היגדים חיוביים הן אמרות חיוביות, משפטים שיש לחזור עליהם על מנת להטמיע אותם בתת-מודע. באופן זה אנחנו מעבירים מסרים מהמודע אל התת-מודע.

בתטא הילינג השיטה לתכנות מחדש נקראת "הורדות"(downloads). בטכניקה פשוטה מתאפשרת לנו גישה ישירה אל התת-מודע, המאפשרת לנו להטמיע רגשות ולמידות חדשות מבלי שנצטרך לשנן אותן.

גלי אם שיטת תטא הילינג מתאימה לך בקישור כאן.

הרשמו לקבלת חוברת המתנה ״להאיר את התת מודע״.
וגלו איך ליצור שיפור מתמיד באיכות החיים
באמצעות שינוי התת-מודע.
הקליקו כאן.