תטא הילינג®

עם תטא הילינג מגלים את התת-מודע. הידעת? מעל 80% מהפעולות שלנו נובעות מהתת-מודע שלנו! אז כדאי להכיר מה יש בו.
במהלך החיים אספנו רשמים על העולם, על איך אנחנו מבינים שצריך לחיות, מה אנחנו מסיקים לגבי עצמנו, וכך פיתחנו מערכת אמונות הנובעת ממה שחווינו וראינו. במערכת אמונות זו יש אמונות המקדמות אותנו ויש אמונות המעכבות אותנו, חוסמות בעדנו את האפשרות להתקדם ולהתפתח.
תטא הילינג היא שיטת ריפוי רוחנית עוצמתית שעובדת עם אנרגיית הבריאה, אנרגיה של אהבה ללא תנאי, ומאפשרת לנו גישה ישירה לתת-מודע שלמעשה מנהל ומעצב את חיינו. הגישה הישירה לתת-מודע מאפשרת לנו לגלות עם אילו אמונות אנחנו חיים, מה מעכב אותנו, מה מחליש אותנו, מדוע אנחנו מתנהלים בחיים מתוך פחד, כעס, חולי. האם אנחנו מגשימים או מוותרים על חלומותינו, האם אנחנו מאושרים…
כשהאמונות החוסמות והמגבילות מתגלות ניתן לשנות אותן מהשורש. ברגע שהאמונה משתנה מהשורש, בצורה טבעית ונוחה מתרחש ריפוי ונוצרת מציאות חיים חדשה, מבורכת, ומלאת השראה ושמחת חיים.

מהי אמונה חוסמת או מעכבת?

אמונה חוסמת או מעכבת היא אמונה שלא מאפשרת לנו לבטא את מלוא הפוטנציאל והכישרונות שבורכנו בהם. האמונה החוסמת לא מאפשרת לנו להגשים את החלומות שלנו וזה מתבטא בכל תחום בחיים.
לדוגמה ילד שגדל בבית בו אמרו לו כל הזמן "אתה טיפש".  הוא מלא בכשרונות ובבגרותו הוא מוצא עבודה ועושה אותה על הצד הטוב ביותר. כולם מרוצים מעבודתו ובמיוחד הבוס.
אבל כשהוא רוצה לקבל קידום בעבודה הוא מרגיש חוסר ביטחון ונרתע מלגשת לבוס ולבקש את הקידום. בתוך תוכו הוא מרגיש את האמונה "אני טיפש", הוא מרגישה לא ראוי ונחות. זיהוי האמונה השלילית, שחרורה והחלפתה באמונה חדשה מיטיבה יאפשרו לו לגשת לבוס ולבקש את הקידום מתוך ביטחון פנימי ואמונה בעצמו.
 
בתטא הילינג אנחנו עובדים על מערכת האמונות, משחררים דפוסים מגבילים אשר קובעים את המציאות של חיינו.
כאשר אנו מגלים אמונה חוסמת שקיימת בנו נמשיך לחפש את האמונה העמוקה ביותר, אמונת השורש, שבעקבותיה יכולות להתפתח אמונות רבות ושונות. כאשר נגלה את אמונת השורש, נשחרר אותה ונחליפה באמונה אחרת המיטיבה עמנו, וכך אמונות המושתתות על אמונת השורש ישתחררו גם הן.
מלבד עבודת האמונות העובדת על נפש, בתטא הילינג אפשר להשתמש גם לריפוי של חולי או מכאוב פיזי.
לעתים יש לנו אמונות שמונעות מאיתנו להחלים, ולכן נטפל תחילה באותן אמונות כך שיתאפשר הריפוי.
מתוך ההנחה שכל מחלה נובעת מהתודעה, בתטא הילינג נבדוק לעומק מה הסיבות למחלה.

חלומות מתגשמים בתטא הילינג

בתטא הילינג אפשר לזמן לתוך חיינו דברים שאנחנו רוצים בהם וממש להגשים חלומות!
לפני שנשתמש בטכניקה של תטא הילינג להגשמה, עלינו לברר אילו אמונות חוסמות עלולות לעכב את החלום מלהתממש. לאחר שניקינו אותן נזמן את החלום בצורה הגבוהה והמיטיבה ביותר עבורנו.

מתנה לאנושות

המייסדת של שיטת תטא הילינג היא ויאנה סטייבל, אשר לפני 20 שנה ריפאה עצמה מסרטן. כך נולדה השיטה שמאז מתפתחת ומתחדשת.
ויאנה עצמה מתגוררת בארצות הברית ומלמדת את השיטה ברחבי העולם. לתטא הילינג יש עשרות אלפי מתרגלים בעולם כולו.
המילה "תטא" מתארת תדר של גלי מוח, שקיים גם בעת מדיטציה או לפני שינה. כאשר אנו נמצאים בתדר הזה ניפתחת בפנינו גישה אל התת-מודע, באמצעות חיבור לאנרגיה קוסמית אשר נקרא לה אנרגיית הבריאה.
בעת החיבור העמוק הזה מתרחשים נסים! כן, אולי זה נשמע קשה אבל זו טכניקה פשוטה וכל אחד יכול לתרגל אותה, זה היופי!
טכניקת הריפוי בתטא הילינג היא תודעה של כוונה טהורה הפונה אל אנרגיית המקור לריפוי.
תטא הילינג היא שיטה שנועדה לשפר את איכות חיינו בכל אספקט גופני, נפשי ורוחני. עבודת האמונות מלמדת אותנו שנוכל להשיג כל שנרצה אם נאמין בכך!

טיפול תטא הילינג

באמצעות טיפול תטא הילינג משפרים כל תחום בחיים.
עבודה, פרנסה, מערכות יחסים, זוגיות, משפחה, בריאות, צמיחה אישית ורוחנית ועוד…
כל תחום בחיינו מושפע ישירות ממי שאנחנו. בטיפול אנחנו מנקים תבניות חוסמות מהתת-מודע, משחררים דפוסים מעכבים ומעצימים את עצמנו להיות מלוא הפוטנציאל של מי שאנחנו רוצים ויכולים להיות.
בטיפול אנו מאיטים את גלי המוח לגלי תטא באמצעותם מתאפשרת גישה ישירה לתת-מודע. טיפול בתת-מודע הוא מאוד יעיל מכיוון שהתת-מודע אחראי על למעלה מ 80% מהפעולות שלנו ומהבחירות שלנו בחיים.
 
טיפול תטא הילינג עוזר לך להגשים את עצמך!

באילו נושאים טיפול תטא הילינג יכול לעזור?

– עזרה רגשית
– בריאות וכאב פיזי
– בעיות פרנסה וקריירה, חיבור לשפע
– חיזוק ביטחון עצמי וערך עצמי
– טיפול בפחדים ובפוביות
– טיפול במתח נפשי
– שחרור כעסים ורגשות שליליים
– שחרור חסמים המונעים הצלחה
– מערכות יחסים וזוגיות
– מערכות יחסים ומשפחה
– צמיחה אישית ורוחנית

מהלך טיפול תטא הילינג

הטיפול מתבצע בשיחה. לאחר שנכיר ונבין את מטרת הטיפול נמשיך לדבר על הנושא הנבחר כדי לזהות את האמונות החוסמות והמעכבות הנמצאות בתוכך הקשורות לנושא (לקריאה נוספת על מערכת האמונות לחץ כאן).
כאשר אנו מגלים אמונות אנו ממשיכים בשיחה, מעמיקים יותר, שכבה אחר שכבה, כדי למצוא את האמונה העמוקה ביותר. אמונה זו נקראת אמונת השורש כי היא נמצאת בשורש האמונות שלנו.
נדמיין את מערכת האמונות כמו מגדל קלפים. ברגע שנשלוף קלף מתחתית המגדל, כל הקלפים שמעליו יפלו גם הם.
כך יקרה גם כאשר נשחרר את אמונת השורש. לפני שנשחרר את אמונת השורש נבין איך היא שירתה אותנו, מה היו הלמידות והשיעורים שלמדנו מאותה אמונה. לאחר מכן נשחרר אותה מתוך שהיא אינה משרתת אותנו עוד ולפיכך אין לנו צורך להחזיק בה.
ניצור דרך חיים חדשה באמצעות הטמעת רגשות ולמידות חדשות ומיטיבות במקום האמונה ששוחררה.
 
כיצד מגלים אילו אמונות יש בתת-מודע?
בשביל לאבחן אילו אמונות קיימות בתת-מודע משתמשים בבדיקת שריר מתחום הקינסיולוגיה. במדעי הרפואה השונים הקינסיולוגיה היא חקר השרירים והתנועה של הגוף. בגוף שלנו יש "גלאי אמת": כשאנחנו אומרים בקול אמונה שנכונה עבורנו השריר מתחזק, וכשאנחנו אומרים אמונה שהיא לא נכונה עבורנו – השריר רפה.
לדוגמה, המטופל אומר בקול את האמונה "אני מצליחן". בבדיקת השריר נגלה אם האמונה שלו היא "אני מצליחן – כן" או אם היא "אני מצליחן – לא".
לקריאה נוספת על בדיקת שריר לחצו כאן.

האם אפשר לטפל גם בבעיות פיזיות?

הגוף משקף את מחשבותינו ואמונותינו הפנימית. מחלות יכולות להתפתח כאשר יש לנו אתגר רגשי. לפי ארגון הבריאות העולמי מתח נפשי הוא אחד הגורמים החברתיים המשפיעים על בריאות.
בטיפול נבין אילו רגשות ואמונות פיתחנו הקשורות באותה מחלה. נבדוק מה קרה בחיים כשהמחלה התחילה. כמו כן נזהה אמונות שיכולות למנוע מאיתנו להירפא. האם אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להירפא? האם אנחנו ראויים לכך? מה אנחנו עלולים לאבד אם נירפא?

כמה טיפולים צריך?

מספר הטיפולים תלוי במטופל ובנושא הטיפול. יש נושאים שיכולים להיפתר בפגישה אחת ויש נושאים הקשורים לאמונות רבות ולכן יש צורך בכמה פגישות. לרוב במספר טיפולים בודדים ניתן לטפל בנושא מסויים.

כמה עולה טיפול תטא הילינג?

המחיר למפגש הוא 350 ש״ח.
משך המפגש – כשעה.
הקליניקה נמצאת באיזור השרון.
אני מזמינה אותך לקרוא גם המלצות של מטופלים.
 
לקביעת פגישה התקשרו 054-465-5577 או כתבו אליי.
 
 

המדיטציה של תטא הילינג לחיבור לרקיע השביעי